PR vlog: Communiceren tijdens corona, wat zijn de opties?

Mogelijkheden en positionering voor bedrijven en organisaties

Mensen snakken naar informatie, dus het zou voor pr-bureaus en hun klanten een geweldige tijd moeten zijn om daarop in te spelen. Er zijn zeker opportuniteiten, maar hoe speel je daar het beste op in?

Neem je als bedrijf je verantwoordelijkheid als het ertoe doet? Die vraag wordt volgens ons belangrijk. We raden onze klanten aan om zich niet te verstoppen. The time is now. Praten en tonen waar je mee bezig bent, is nuttig, maar niet gemakkelijk.

We zetten een aantal mogelijkheden op een rijtje in een blogpost voor VRT NWS en daar maakten we een eerste vlog over. Het was wat zoeken en prutsten, maar we zijn benieuwd wat je ervan vindt :-)

Wil je op de hoogte blijven van onze vlogs? Aarzel niet je te abonneren op ons Youtube-kanaal.

Meer lezen over public relations en (crisis) communicatie? Check de blogposts op onze website.

Afbeelding van thedarknut via Pixabay

Talking Birds geeft strategisch communicatieadvies en is erg goed in persrelaties, crisiscommunicatie, social en influencer management. We ontwikkelen pr-acties en geven opleidingen.

We zijn klein genoeg om het gezellig en toegankelijk te houden en met zeven medewerkers in België en Nederland groot genoeg om een breed scala aan diverse projecten en klanten aan te kunnen. Iedereen heeft zijn specialiteit en we laten onze mensen naar hun interesses groeien. We letten erop dat iedereen een beperkt aantal projecten beheert en niet te veel werkt.

Talking Birds creëert een comfortabele sfeer. We leven ons maximaal in klanten, media en doelpubliek in. We zijn zeer open in onze analyses en vertellen je zonder filter maar beleefd waar het op staat. We personaliseren onze diensten en automatiseren waar mogelijk.

Talking Birds werd in 2016 opgericht door Bram Boriau en heeft kantoren in Amsterdam en Brussel.

Emmalaan 7
1075 AT Amsterdam