Nieuw Franstalig duo aan boord bij Talking Birds

Talking Birds Public Relations versterkt zijn Franstalige activiteiten met komst van twee nieuwe collega’s.

Brussel, 13 juli 2022 – Bij het agentschap Talking Birds PR gaat een gloednieuw Franstalig duo aan de slag. Het bedrijf zet sinds twee jaar extra in op tweetaligheid. Bram Boriau heeft Anne-Gaëlle Solé en Guillaume Keppenne aangeworven als respectievelijke Account Director en Junior Communication Expert. “De komst van Anne-Gaëlle en Guillaume zorgt ervoor dat we op een duurzame manier langzaam maar zeker een groter bureau worden dat grotere projecten kan opzetten voor meer klanten. We willen onszelf niet verliezen in te veel werk en de mentale ruimte houden om slimme en creatieve acties uit werken”, zegt Bram Boriau, manager van Talking Birds Public Relations.

Anne-Gaëlle komt van het Centrum voor Hedendaagse Kunst WIELS en is een gedreven communicatie-experte. Ze kan bogen op meer dan 16 jaar ervaring – zowel als consultant als inhouse - in communicatie en public relations. Dankzij haar strategische visie en haar proactieve karakter bracht ze het kunstencentrum het digitale tijdperk in en is ze toegetreden tot het directiecomité van WIELS.

Guillaume is leergierig en creatief en wil zijn eerste professionele ervaring inzetten ten dienste van Talking Birds en zijn klanten. Hij is pas afgestudeerd, maar bijzonder ambitieus. Hij werkte eerder voor het VN Vluchtelingenagentschap (UNHCR) en als persverantwoordelijke bij de Stad Brussel.

Ze behaalden beiden hun diploma aan het gerenommeerde Institut des Hautes Études des Communications Sociales (IHECS).

“Empathie en authenticiteit zijn de waarden die Talking Birds uitdraagt en die volgens mij essentieel zijn om langdurige relaties met klanten uit te bouwen. Het zijn succesfactoren in onze continu veranderende maatschappij. Ik ben blij om deel uit te maken van het getalenteerde team. Ik zet me graag in om verschillende domeinen te versterken en ontwikkelen: strategisch advies, de creatie van doeltreffende en originele pr-campagnes en het opleidingsaanbod”, vertelt Anne-Gaëlle Sollé.
"Werken in een tweetalige omgeving is een geweldige kans voor een jonge Franstalige professional. Door samen te werken met iemand als Anne-Gaëlle, hoop ik professioneel en persoonlijk te groeien. We hebben een goede klik en kunnen gemakkelijk op elkaar afstemmen, en zo de beste service aan onze klanten geven", zegt Guillaume Keppenne.

Dankzij de komst van de twee nieuwe collega's kan Talking Birds de Franstalige poot van het bedrijf verder ontwikkelen en tegelijkertijd zijn expertise in influencermarketing en grotere PR-campagnes verder uitbouwen.

“We hebben in de afgelopen jaren een fantastische weg afgelegd. We voeren grotere en meer complexe projecten uit voor steeds meer klanten, in zeer diverse sectoren", zegt Bram Boriau, manager van Talking Birds Public Relations. “Het is fantastisch om te weten dat projecten en klanten in goede handen zijn bij Anne-Gaëlle, die ik respecteer als professional en waar ik al jaren een goede band mee heb. Ik leerde Guillaume kennen tijdens een project dat we voor een klant uitvoerden en was direct gecharmeerd door zijn drive en inzichten. Ik ben ervan overtuigd dat hij een mooi parcours zal afleggen bij ons.”

Talking Birds News