Klaar om de wereld te veroveren: Talking Birds Public Relations opent kantoor in Amsterdam

“Wij geloven dat ons model van duurzaam ondernemen en de ruimte die we daarmee scheppen voor creativiteit, slimme strategieën en goede klantenrelaties klaar is om de wereld te veroveren.”

Amsterdam/Brussel, 1 september 2021 — Talking Birds Public Relations opent een kantoor in Amsterdam en stelt Anoek Hagenaars aan als Country Manager Nederland. Talking Birds kiest resoluut voor samenwerkingen met bedrijven en organisaties die op dezelfde lijn zitten qua bedrijfscultuur en -waarden. “Ik geloof dat dit de beste drivers zijn om op de langere termijn organisch uit te groeien tot het beste pr-bureau ter wereld. We willen via goede publicrelationsacties waardevolle laagjes van betekenis toevoegen aan merken”, zegt oprichter Bram Boriau.

Talking Birds werkt al jaren voor bedrijven en organisaties als Swapfiets, Sodexo, VISMA/Yuki, CCV, F-Secure, TOPdesk, Panos, Veepee, ANV, Base Design, MediaDonuts, WITT Benelux, The Belgian Pride…

"We klikken goed met de Nederlandse ondernemerscultuur. Een uitbreiding naar Amsterdam ligt daarom voor de hand”, stelt Boriau.

Anoek Hagenaars wordt Country Manager Nederland

“De klik met Anoek was er eigenlijk vanaf onze eerste ontmoeting. Ze past helemaal bij onze cultuur, waarden en ambities en ik ben ervan overtuigd dat we samen fantastische dingen gaan doen voor onze Nederlandse klanten”, zegt Bram Boriau.

Anoek Hagenaars, Country Manager Talking Birds Nederland

Anoek heeft haar sporen verdiend in de (inter)nationale creatieve sector waarin zij verantwoordelijk was voor de strategie, aanpak en resultaten van diverse design brands, corporate en consumer brands. Zo was ze onder andere Senior Media Strateeg bij de Dutch Design Foundation (DDF).

“Mijn drijfveer is een verbindende factor te zijn tussen de creatieve sector en het bedrijfsleven om op deze manier spannende en uitdagende campagnes, ideeën en samenwerkingen te realiseren. De mix zorgt in mijn ogen voor de inhoud van een goed verhaal en een verhaal is wat mensen bindt en samenbrengt”, stelt Anoek Hagenaars.

Bram Boriau en Anoek Hagenaars starten het nieuwe agentschap op bij CreativeGrounds in de Emmalaan in Amsterdam, onder het Vondelpark. De ambitie is om van daaruit organisch te groeien en het team uit te breiden.

Team Talking Birds België

Anoek Hagenaars Country Manager NL, Talking Birds Public Relations
Bram Boriau Talking Birds manager, Talking Birds

Adres  Nederland:
Talking Birds Nederland
Creative Grounds
Emmalaan 7
1075 AT Amsterdam

Website: http://talkingbirds.nl

Adres België:
Talking Birds

Talking Birds geeft strategisch communicatieadvies en is erg goed in persrelaties, crisiscommunicatie, social en influencer management. We ontwikkelen pr-acties en geven opleidingen.

We zijn klein genoeg om het gezellig en toegankelijk te houden en met zeven medewerkers in België en Nederland groot genoeg om een breed scala aan diverse projecten en klanten aan te kunnen. Iedereen heeft zijn specialiteit en we laten onze mensen naar hun interesses groeien. We letten erop dat iedereen een beperkt aantal projecten beheert en niet te veel werkt.

Talking Birds creëert een comfortabele sfeer. We leven ons maximaal in klanten, media en doelpubliek in. We zijn zeer open in onze analyses en vertellen je zonder filter maar beleefd waar het op staat. We personaliseren onze diensten en automatiseren waar mogelijk.

Talking Birds werd in 2016 opgericht door Bram Boriau en heeft kantoren in Amsterdam en Brussel.

Emmalaan 7
1075 AT Amsterdam