CCV update: Valentijn leidt tot 5,2% meer transacties dan op normale maandag

• CCV verwerkt op Valentijn (14 februari 2022) 5,2% meer elektronische betalingen dan op een gemiddelde maandag
  • Piek tussen 18u en 19u30: geliefden kopen nog lastminute cadeautje

Ieper, 14 februari 2022 – CCV, leverancier van betaaloplossingen, ziet een lichte stijging van het aantal elektronische betaaltransacties op Valentijnsdag. Het bedrijf uit Arhhem plaatste de elektronische betalingen van vandaag tegenover het gemiddeld aantal transacties op een reguliere maandag en noteert een stijging met 5,2%.

Meeste aankopen lastminute na werktijd

Veel geliefden kopen nog lastminute na werktijd een cadeautje voor hun partner. CCV tekent een piek in de transacties op tussen 18u en 19u30. “Rond die periode lag het aantal transacties wel 25,5% hoger dan op een gemiddelde maandag”, besluit Enny van de Velden, Chair van de Board of Directors en CCO CCV Group.

CCV hield voor deze cijfers rekening met de betaaltransacties tot 20u00.

Meer informatie?

Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie of voor interviewaanvragen met iemand van CCV.

IT, marketing, new media & cyber security Business Society